BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

07 December 2012

Kedai makan yang sedap.. Erk??????

Assalamualaikum wahai blogku..
Since aku install blogger di tab ni, makin rajin hupdet.. Hihi..
Berbalik ma tajuk arini.. (cewah, macam karangan espiem), setelah ku fikir fikirkan, aku bercita cita untuk buka kedai makan.. Memandangkan aku ada pengalaman dalam kedai makan ni, iaitu kedai makan my mom dulu RESTORAN ANGGUN PURNAMA! LAHAD DATU.. Memang aku bekenan sangat sangat la.. Barang barang dulu pun ada banyak lagi di simpan.. So modal untuk barang aku rasa tinggal sikit jak la mau di tambah.. Yang aku fikir sekarang just modal sewa kedai and renovation jak la..

Pasal makanan, aku ingat mo hire 2chef jak.. Untuk starting la katakan.. Even aku sendiri boleh masak.. (puji diri sendiri ni) hihi.. Staff aku x amek ramai.. Yang penting kedai makan ku itu boleh jalan lancar..

Lastly.. Ni masih angan angan.. Hihi.. Hope dapat la ku laksanakan suatu ari nanti.. Demi masa depan keluarga dan bakal anak anak ku insyaAllah..

0 comments: